Klacht ING Bank: Ik wil geen € 17,40 betalen voor niet geleverde diensten.

# 120802
H. Visser

Per juni ben ik overgestapt naar een andere bank.
Per 1 juli maak ik gebruik van de overstapservice van deze bank, en doe ik dus niets meer met mijn oude rekening.
Volgens de klanten"service" van de ING kan ik mijn rekening echter niet opzeggen zolang er gebruik gemaakt wordt van de overstapservice.
In praktijk betekend dit dat ik dus nog 4 kwartalen moet betalen voor iets waar ik geen gebruik van maak.
Als ik echter kijkt bij ING overstapservice, veelgestelde vragen, zie ik op de ING site staan dat de oude rekening opgezegd kan worden, nadat de overstapservice is ingegaan.
(of zou dit zijn omdat dit over een komende, en niet vertrekkende klant gaat?)

Gewoon de rekening beëindigen.
Mocht er zich nog iemand melden met een incasso, gewoon doorsturen naar mijn nieuwe bank.

ING Bank
    Beste klant,

Het klopt inderdaad dat je de betaalrekening bij ons niet op kunt heffen als de overstapservice actief is. Zodra je je betaalrekening namelijk opheft, wordt de overstapservice gestopt. Als komende klant kun je de bankrekening bij een andere bank inderdaad wel opheffen. Helaas kan ik daar niets anders van maken. Als je de betaalrekening opheft, dan zul je zelf de incassanten op de hoogte moeten stellen van je nieuwe bank/rekeningnummer.

Groet,
    Candice
    ING Webcare team
    H. Visser
    Ik vind dit een hele belachelijke zaak!
    Het is beter te stoppen met dure reclame campagnes, maar de service zodanig te verbeteren dat de bestaande klanten tevreden blijven. Ik overweeg mijn andere rekeningen die bij ING zijn ondergebracht nu ook te beëindigen, wat ook van toepassing is voor mijn verzekeringen die bij u zijn afgesloten.
    Ik wens u veel succes in de toekomst.
    ING Bank
    Beste klant,

Jammer om te lezen dat je er zo over denkt. Goed dat je je feedback met ons deelt. Ik leg het neer bij de juiste afdeling. Op dit moment kan ik helaas niet aan de situatie veranderen voor je.

Groet,
    Candice
    ING Webcare team
    H. Visser
    Het verhaal spreekt voor zich......................

H. Visser

Ook een klacht indienen over ING Bank?