Klacht ING Bank: Ik wordt zeer klantonvriendelijk behandeld en telefonisch is de bank nauwelijks bereikbaar.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 379828
Gebruiker
Gebruiker1529064826
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Deze bank is telefonisch nauwelijks bereikbaar. Wachttijden van meer dan een half uur.

De oplossing

Mij bijstaan met de problemen, mij vriendelijker te woord staan en een passende regeling treffen.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedenavond E. Kloosterman,

    Het is inderdaad drukker dan gebruikelijk. Vervelend dat je hierdoor zo lang moest wachten. Ik heb inhoudelijk op je andere klacht gereageerd.

    Vriendelijke groet,

    Jeroen
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1529064826
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat ze er niets aan kunnen/willen doen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen