Klacht ING Bank: ING app kan niet meer geopend worden in Chromebook

Klachtnummer
# 431482
Gebruiker
LeukeBrocolli#214
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 20 maart 2020 heb ik nog de ING app gebruikt op mijn Chromebook.
Opeens kan dat niet meer. Heb zelf geen smartphone, kan nu dus niet op mijn bankrekening komen. Ben ook niet van plan er eentje te kopen, aangezien mijn vrouw er al een heeft. Zij kan wel op de rekening komen met haar eigen code, maar niet die van mij. Sommige zaken kan zij niet zien! Ook berichten van ING zijn dus niet te lezen.

De oplossing

Gewoon bij de rekening kunnen komen via de app op Chromebook; ben 80-plusser en heb geen smartphone

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hallo LeukeBrocolli#214.

    Het spijt me dat het niet meer mogelijk is om via je Chromebook de app te gebruiken.

    Kun je nog wel inloggen via je Mijn ING?

    Als je geen gebruik meer kunt maken van de app dan zou je een ING scanner aan kunnen vragen:
    Hoe je dat doet kun je op de volgende pagina zien:
    https://www.ing.nl/particulier/mobiel-en-internetbankieren/internetbankieren/scanner/scanner-aanvragen/index.html

    Mocht je er niet uit komen dan adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice:
    https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/index.html

    Vriendelijke groet,

    Margreet
    ING|Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?