Goedemorgen DJAXE,
Is de app up-to-date (voor zover mogelijk) en heb je deze misschien ook al eens opnieuw geactiveerd? Verder kun je het mobiel betalen ook opnieuw activeren.
Specifiek voor het mobiel betalen:
•Staat NFC aan?
•Staat 'ING Bankieren' als standaard ingesteld bij Tikken en Betalen?
•Heeft het toestel een hoesje, metaal houdende sticker, conctactloze betaalpas of ov-chipkaart dicht bij?
•Neem de tijd voor tappen (houd hem enkele seconden tegen de terminal)
•Staat het display aan bij betaling (display moet aan staan bij een betaling)
•De NFC antenne zit bij de meeste toestellen aan de achterzijde van het toestel, en moet dus met de achterzijde tegen de betaalautomaat aangehouden worden
En nog even over het besturingssysteem. Op dit moment is minimaal Android 5 nodig om onze app te kunnen gebruiken maar we adviseren Android 6. Vanaf Android 6 ontvang je namelijk de nieuwste versies van de app. Kun je je software niet updaten naar Android 6? Dan krijg je vanaf juni 2020 geen nieuwe updates meer. Jouw bestaande app werkt nog wel gewoon.
Dit alles voor een optimale en daarmee financieel veilige werking van jouw Mobiel Bankieren app.
Vriendelijke groet,
Michiel
ING Webcare