Klacht ING Bank: Ing app op iPhone 5 deed het niet meer; moest een tweede ing app(ipad ) gebruiken om code te scannen

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 290452
Gebruiker
Marie-Jona
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Kon ineens niet meer mijn ing app gebruiken op mijn iPhone 5.
D.m.v. Mijn Ipad ing app kon ik de code scannen, daarna deed hij het weer.
Dit is al de tweede keer in zeer korte tijd dat dit gebeurt.
Nu was ik thuis dus kon ik gebruik maken van mijn ipad!
Mijn ipad of een ander tweede toestel heb ik nooit bij me.
Hoop dat dit probleem opgelost wordt.

De oplossing

Ik hoop dat in de toekomst dit probleem zich niet meer voor doet.

2 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste M.J. Glaser-van den Akker,

    Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend is. Helaas zijn deze problemen met dit type toestel bekend. Er wordt gewerkt aan een oplossing maar dit kan betekenen dat u op termijn weer opnieuw moet aanmelding. Onze excuses voor het ongemak.

    Vriendelijke groet,

    Julita
    ING Webcare
  2. Auteur
    Marie-Jona
    Datum
    Bedankt voor uw snelle reactie.
    Ik ga er van uit dat dit probleem door u zal worden opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marie-Jona
Datum
Uiteindelijke oplossing
L.S., Ik heb antwoord gekregen van de ING waarin werd vermeld dat de klacht vaker voorkwam op de iPhone 5. Zij zullen het probleem proberen op te lossen. Vriendelijke groet, M.J. Glaser
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen