Klacht ING Bank: ING app wil niet installeren op android 8,1

Alex64

Pas een tablet met android besturingsysteem 8.1 gekocht, maar ING app wil niet installeren. Krijg te lezen apparaat niet geschikt voor ING app. Ik heb dus een toestel die wel voldoet aan de eisen gesteld door ING, maar kan de app toch niet installeren

Gelieve informatie wat ik hier aan kan doen.

ING Bank
    Beste Alex64,

Wat balen dat het installeren nog niet is gelukt! Op dit moment heb je inderdaad minimaal besturingssysteem Android 5 of iOS 10 nodig om onze app te kunnen gebruiken. Daar voldoe je zo te lezen aan.

Soms moet je eerst een update doen, voordat je de app kunt gebruiken. Op de volgende pagina kun je hier meer over lezen: https://www.ing.nl/particulier/mobiel-en-internetbankieren/mobiel-bankieren-app/update-de-app/index.html

Mocht dit niet helpen, dan raad ik je aan om telefonisch contact op te nemen met de Technische Helpdesk. Dan kunnen ze samen met jou alle mogelijke oorzaken doornemen en een oplossing bedenken. Het telefoonnummer is 020 22 888 88. Vervolgens word je doorverbonden naar de juiste afdeling.

Janneke
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?