Klacht ING Bank: ING app wil niet installeren op android 8,1

Klachtnummer
# 374644
Gebruiker
Alex64
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pas een tablet met android besturingsysteem 8.1 gekocht, maar ING app wil niet installeren. Krijg te lezen apparaat niet geschikt voor ING app. Ik heb dus een toestel die wel voldoet aan de eisen gesteld door ING, maar kan de app toch niet installeren

De oplossing

Gelieve informatie wat ik hier aan kan doen.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Alex64,

    Wat balen dat het installeren nog niet is gelukt! Op dit moment heb je inderdaad minimaal besturingssysteem Android 5 of iOS 10 nodig om onze app te kunnen gebruiken. Daar voldoe je zo te lezen aan.

    Soms moet je eerst een update doen, voordat je de app kunt gebruiken. Op de volgende pagina kun je hier meer over lezen: https://www.ing.nl/particulier/mobiel-en-internetbankieren/mobiel-bankieren-app/update-de-app/index.html

    Mocht dit niet helpen, dan raad ik je aan om telefonisch contact op te nemen met de Technische Helpdesk. Dan kunnen ze samen met jou alle mogelijke oorzaken doornemen en een oplossing bedenken. Het telefoonnummer is 020 22 888 88. Vervolgens word je doorverbonden naar de juiste afdeling.

    Met vriendelijke groet,

    Janneke
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen