Klacht ING Bank: ING-bank dreigt rekening te blokkeren, maar blokkeert ook de oplossing

Klachtnummer
# 624389
Gebruiker
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ING-bank wil bankrekening blokkeren vanwege niet verkrijgen UBO formulier. Dit is echter al 2x toegezonden. Na lang wachten medewerker gesproken die a) geen informatie geven over de rekening ondanks dat al 2x is doorgegeven dat het bestuurslid veranderd is b) niet kon uitleggen wat dan wel te doen.
Kortom, geen informatie wordt gegeven hoe dit op te lossen (want dat mag men niet geven ivm de privacy), maar wel een aanzegging van een blokkade.
ING website geeft andere informatie dan medewerker zegt.

Gewenste oplossing

Uitstel blokkade en goede uitleg wat wel te doen.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.

    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen