Klacht ING Bank: ING Bank Leeuwaarden blijft post naar ons adres sturen ondanks meldingen verkeerd bezorgt.

Klachtnummer
# 262211
Gebruiker
nosabie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds vorig jaar hebben wij meerdere malen verkeerd bezorgde post verstuurd door ING Bank (Postbus 388, 8901 BD Leeuwaarden) retour verzonden naar de afzender. Dit door gebruik te maken van onderstaande procedure (ConsuWijzer: "Wat doe ik als post verkeerd wordt bezorgd?"):

1. Streep uw eigen adres door op de envelop;
2. Schrijf de volgende tekst op de envelop: “Retour afzender”;
3. Gooi de brief in een van de brievenbussen van PostNL.

Ondanks alle moeite blijft ING Bank Leeuwaarden ons verkeerde post sturen.

De oplossing

Stoppen met het versturen van verkeerde post.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste meneer Dorder,

    Wat ontzettend balen da je nog steeds post krijgt voor mevrouw Van Haarlem.

    Ik heb een aanpassing in het systeem gedaan, hiermee zou het opgelost moeten zijn. Het kan voorkomen dat je nog 1 of 2 brieven krijgt en daarna moet het stoppen.

    Met vriendelijke Groeten,

    Jessica
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen