Klacht ING Bank: ing bank sluit mijn klacht af alhoewel het totaal niet opgelost is en mij geld onrechtmatig verdwenen is!!!!

SHARON

Vanaf 6 juli wacht ik op een oplossing die door fout v n medewerker is ontstaan!
Enige antwoord wat ik tot op heden heb gekregen is: wij zijn ermee bezig!!!
Maar totaal geen communicatie met mij enkel via deze site!!!!
En dan zonder oplossing willen afsluiten te belachelijk voor woorden IK EIS MN GELD TERUG EN NIKS MEER!!!!

snelle oplossing!!!
Geld terug naar mijn rekening!
Of geld naar persoon in kwestie op Curaçao!!!

Beste Karen,

Wat ontzettend vervelend dat je het geld nog niet hebt terug ontvangen! Ik kan me voorstellen dat je erop zit te wachten. Sorry voor het ongemak en mijn excuses dat we je onvoldoende hebben geïnformeerd over de stand van zaken.

Ik ga ervan uit dat je doelt op je klacht over de buitenlandse betaling? Ik heb de status voor je nagekeken en we hebben je op 16 augustus j.l. een e-mail gestuurd. We zijn in deze situatie afhankelijk van de bank in het buitenland. Ik moet je vragen het af te wachten, hoe vervelend ook. Weet in ieder geval dat we ermee bezig zijn om het op te lossen. We zouden dit graag sneller voor je regelen, maar we zijn dus afhankelijk van de begunstigde bank en dat maakt het lastig. Het spijt me!

Ik hoop dat je het wilt afwachten. Alvast bedankt voor je geduld.

Vriendelijke groet,

Hilde

SHARON
    Naar aanleiding van een mail die ik v jullie heb ontvangen heb ik deze doorgestuurd naar de RCB bank die hebben mij vandaag persoonlijk terug gebeld dat ze n intern onderzoek hebben gedaan en dat er NOOIT geld vd ING is aangekomen!!!!!!
    hoe vreemd dat jullie geen contact kunnen krijgen met deze bank EN DAT MIJN GELD NOG STEED ZGN KWIJT IS?????
    vanaf 28 juni al!!!!!!NU WORDT IK OOK NOG EENS BEDREIGD DOOR DE PERSOON WAAR HET GELD NAAR TOE HAD MOETEN GAAN!!!!!!
    Beste Karen,

In samenwerking met de ontvangende bank is de betaling zeker te achterhalen, maar dit kost tijd.

Nogmaals, we nemen je klacht heel serieus en zodra er meer bekend is laten we je dit weten. Ik moet je vragen het af te wachten, hoe vervelend ook.

Vriendelijke groet,

Hilde

SHARON
    Toch vreemd he dat Curaçao mij op mijn mobiel wel kan bellen en dat jullie geen contact met mij of de bank aldaar hebben om deze zaak EINDELIJK TE SLUITEN!!!
    en dat ik nu bedreigd wordt en niet slaap van al deze ellende laat jullie dus ook koud!!!!
    Beste Karen,

Ik kan me voorstellen dat het enorm vervelend is, maar wat mijn collega ook al aangaf zijn wij afhankelijk van de ontvangende bank.

Groet,

Tjitske
    SHARON
    en de ontvangende bank kan WEL met mij communiceren en jullie niet met hen of persoonlijk met mij???\\HET IS VANDAAG PRECIES 2 MNDEN GELEDEN GEBEURD DAT EEN MEDEWERKER VAN JULLIE BANK DEZE FOUT HEEFT GEMAAKT EN IK MOET HIERVOOR BOETE DOEN!!!!
    NOEMEN JULLIE DIT KLANT VRIENDELIJK???
    Beste Karen,

Nogmaals, ik vind het enorm vervelend wat er is gebeurd. Wij wachten echter op reactie van de andere bank. Daar zijn wij van afhankelijk.

Groet,

Tjitske
    SHARON
    hoe kan er iets afgesloten worden terwijl er GEEN oplossing is geboden!! ING DOET NIKS ANDERS DAN IN HERHALING VALLEN met hun antwoorden zonder HUN fout te erkennen!!!!
    Ik mis nog steeds 575Euro !!!!

SHARON

Ook een klacht indienen over ING Bank?