Klacht ING Bank: ING bankieren App werkt niet meer onder IOS8 wel de oudere IOS 6 en 7.

ErikdeLeeuw

Beste Tjitske van
ING Webcare,
In mijn voorgaande klacht geeft u aan dat de oudere versies van de bankieren App zijn stopgezet, dit is foutieve informatie.
Op Apple apparatuur draaiende op IOS 6 of IOS 7 kun je nog prima de ING bankieren App instaleren en gebruiken.
Probleem is dat jullie de geblokkeerde App gewoon in de Appstore laten staan, en daar lopen de IOS8 gebruikers nu tegenaan.
Mijn advies is om de geblokkeerde versie van de bankieren App uit de Appstore te halen, zodat IOS 8 gebruikers de oudere nog werkende versie van de App kunnen downloaden en gebruiken.
Net als de gebruikes van IOS6 en 7.

Zorgen dat IOS8 gebruikers weer kunnen bankieren.

ING Bank
    Beste meneer of mevrouw De Leeuw,

Ik kan me voorstellen dat je hier ontevreden over bent, maar ik kan dit niet voor je veranderen. Het spijt me. Je hebt eerder ook je klacht ingediend via Klacht.nl, als ik mij niet vergis.

Ik begrijp je frustratie en ik zal je feedback doorgeven. Echter, ik kan verder niets voor je betekenen.

Vriendelijke groet,

Hilde
    ING Webcare

ErikdeLeeuw

Ook een klacht indienen over ING Bank?