Klacht ING Bank: Ing blokeerd mijn ing app.

Klachtnummer
# 378270
Gebruiker
Wodan1940
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds vandaag kan ik op mijn tablet , waar ik een ing app op heb staan mijn bankoverzichten niet meer bekijken. Ook het betalen van mijn prepaid , opwaarderen, mobiel lukt niet meer. Het software systeem van mijn tablet gaat maar tot 9.35 ios. En hoe nu verder ing ?
Het kan toch niet zo zijn dat ik voor de ing een nieuwe tablet moet kopen, of gaat de ing dat doen, mijn leeftijd is inmiddels 78 jaar.

De oplossing

Dat ing dit oplost.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Wodan1940,

    Wat vervelend dat je de Mobiel Bankieren App niet meer kunt gebruiken.
    Nu is het inderdaad zo dat we deze versie dicht gezet hebben.

    Dat kan onveilig zijn. De fabrikant brengt na een tijdje namelijk geen veiligheidsupdates meer uit. Een mogelijk veiligheidslek in een oud besturingssysteem brengt daarom risico’s mee. Daaraan wil je je bankzaken niet blootstellen.

    Daarnaast verbetert ING de app met iedere update. We maken de app makkelijker in gebruik, voegen nieuwe mogelijkheden toe én zorgen voor meer veiligheid. Daarom is het belangrijk dat je altijd bankiert met de recentste versie van de Mobiel Bankieren App.
    Op dit moment heb je minimaal besturingssysteem iOS 10 of Android 5 nodig om onze laatste versie van de app te gebruiken. Meer over updaten lees je in de link. (https://www.ing.nl/particulier/mobiel-en-internetbankieren/mobiel-bankieren-app/update-de-app/app-updaten.html)

    We snappen dat het heel vervelend is wanneer jouw app onbruikbaar wordt. Veiligheid is alleen nog belangrijker.

    Om jouw bankzaken te blijven doen kun je in aanmerking komen voor de ING scanner. Meer hierover lees je hier: https://www.ing.nl/particulier/mobiel-en-internetbankieren/internetbankieren/scanner/index.html

    Groeten,

    Daphne
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen