Klacht ING Bank: ING blokkeert zonder geldige reden mijn betaalpas

Obi

Mijn ING pas is zonder enig bericht geblokkeerd. Een medewerker van de ING bank in de Bijlmer vertelde mij dat mijn bewindvoering dit heeft ingezet. Vreemd want mijn wsnp traject is succesvol beeindigd. Toch maar even bellen met bewindvoering. Mijn bewindvoering had twee redenen waarom zij dat niet heeft gedaan namelijk:
1. de wsnp is succesvol afgerond.
2.Er is geen sprake van beschermingsbewind geweest waardoor het niet mogelijk is dat zij dit kon realiseren.

Na jaren bikkelen en aflossen ben ik helemaal klaar om als tweederangsburger behandelt te worden.
Mijn schulden zijn afgelost en werk keihard voor mijn centen, waarom mag de ING zomaar bepalen wat ik met mijn geld ga doen...?
Ik ben enorm teleurgesteld in de ING en door het gebrek aan communicatie heb ik geen vertrouwen meer in deze bank.

Per direct deblokkeren en telefonisch contact zodat ze mij haarfijn kunnen uitleggen waarom de ING bank een klant die zijn geld toevertrouwd zo walgelijk behandelt.

ING Bank
    Beste Obi,

Dankjewel voor je klacht.

Als ik het begrijp kun je geen gebruik maken van je Betaalpas? Of is je Mijn ING geblokkeerd?

Wil je aangeven wanneer je telefonisch bereikbaar bent?

Groet,
    Rialda
    ING Webcare
    ING Bank
    Beste Obi,

Dankjewel voor je klacht.

Wil je aangeven wanneer je telefonisch bereikbaar bent?

Groet,
    Rialda
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?