Klacht ING Bank: ING boekt geld fout en roept ten onrechte nu dat klacht is opgelost

Boze Buurman

Vanmorgen boek ik 147 euro naar CJIB. Maar ING stopt het bij van Thiel. Hoe kunnen CJIB én van Thiel nu een en hetzelfde rekeningnummr hebben? Mw Moniek La Haye van KS maakt een schriftelijke melding (die veel tijd kost) maar wil niet terugboeken (ofschoon onder de boekings staat dat het een RESERVERING is) Ze geeft me het telno van CJIB die moet ik maar bellen en 0,01 overmaken aan van Thiel en vragen om teruggave. Maar van Thiel is niet meer benaderbaar na m'n telefoontje. Ik meld e.e.a. op dit forum en krijg van ING WEB maler Deniz reactie dat ie me een voorstel ter oplossing zal doen maar ik zie helemaal geen voorstel. Inmiddels boeken ze de klacht als "afgehandeld" Tja zo kan ik het ook mooie statistieken maken. Maar opgelost is er helemaal niks. Ik moet die 147 nog steeds bij het CJIB zien te krijgen om niet vervolgd te worden (ja voor een gordeltje eventjes niet om hoezo rechtshandhaving en recht?)

147 euro terugplaatsen op rekening klant zodat die alsnog en opnieuw kan pogen CJIB te betalen en hopelijk voert ING het dan wél juist uit en krijgen niet én CJIB én van Thiel hetzelfde rekening nummer. Nu zag ik ook dat er een van Thiel is weggegaan bij ING die daar werkte (kan er fraude in het spel zijn?)

ING Bank
    Beste J, Deze klacht heb je ook ingediend bij ons via de site klacht.nl en heb ik in behandeling genomen. Het is niet nodig om deze ook via klachtenkompas.nl in te dienen. Zodra ik een update heb over jou klacht komen mijn collega of ik hier via klacht.nl op terug. Vandaar dat ik hier jou een afhandelvoorstel doe. Groet,Deniz
    ING Webcare Team
    Boze Buurman
    De zaak is pas afgehandeld als de fout is rechtgezet en tot die tijd dien ik hem in waar ik maar kan. Elke minuut dat ik langer op hete kolen zit en in onzekerheid verkeer doet mij als "gammele" 64 + er geen goed aan m'n gezondheid die al lijdt onder stress en zenuwaandoeningen. Dit soort akkevietjes hebben daarop nog eens een extra impact (negatief)
    ING Bank
    Beste J, De klacht is inmiddels opgelost. Ik hoor het graag als we nog wat voor je kunnen doen. Groet,Deniz
    ING Webcare team

Ook een klacht indienen over ING Bank?