Klacht ING Bank: ING contactloos betalen werkt blijkbaar vaak niet meer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 555664
Gebruiker
Gebruiker1597146798
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ook bij mij werkt contactloos betalen niet meer. Blijkbaar een veel voorkomend probleem bij ING, dus voor vervanging €4.50 blijven vragen lijkt mij ongewenst.

De oplossing

Gratis vervanging van bankpas als contactloos betalen nit meer werkt.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (🕑 ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.

    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1597146798
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik signaleer een algemeen probleem en de ING framer het als persoonlijke bankzaken zodat het niet hier niet besproken zou kunnen worden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen