Klacht ING Bank: ING dient op integere wijze te gaan functioneren.

H. Bartelds

ING heeft herhaalde malen kleine bedragen van mijn girorekening afgeschreven zonder dat ik begreep waarom. Chatten lukt niet. Mailen lukt niet. In de Community word je uigenodigd om van je hart geen moordkuil te maken, maar dan zijn de rapen gaar. Vragen worden niet beantwoord. Er wordt voortdurend gelogen door de medewerkers van de bank. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd en met een kluitje in het riet. Op welke transacties de kosten betrekking hebben, is niet te achterhalen. Ik blijk voor bepaalde zaken te moeten betalen, maar klanten die enkele weken ouder zijn dan ik, hoeven dat niet. Volgens mij is er sprake van leeftijdsdiscriminatie. Omdat in de Community de censuurpolitie de baas is, ben ik daar uitgeknikkerd. Mijn bezwaar daartegen wordt niet in behandeling genomen.

Ik verzoek ING mijn klachten serieus te nemen, de Community op integere wijze te laten functioneren, de door mij betaalde kosten te retourneren en te stoppen met elke vorm van leeftijdsdiscriminatie.

H. Bartelds
    Met Margreet heb ik een prettig gesprek gehad. Als al mijn contacten met ING op deze wijze waren verlopen, dan had ik een heel andere kijk op ING gehad. Ik wacht nu op een oplossing voor de resterende problemen.
    ING Bank
    Goedemorgen H. Bartels,

Wat fijn dat u een prettig gesprek heeft gehad met Margreet. Ik zie dat mijn collega u de adresgegevens heeft doorgegeven waarmee u een directieklacht kunt indienen. U ontvangt na inzending van de klacht uiterlijk binnen 6 weken reactie hierop.

Graag zou ik de klacht op dit kanaal bij deze afsluiten.

Vriendelijke groet,

Jeroen
    ING Webcare

H. Bartelds
Uiteindelijke oplossing De laatste reactie was niet eens aan mij gericht. Er is geen serieuze aandacht aan mijn klachten besteed.