Opgelost door ING Bank: Ing dwingt klanten Apple pay te gebruiken

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 373018
Gebruiker
Ineke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op verschillende manieren geprobeerd om door te dringen tot de ING maar zonder succes ( telefoon, app store, feedback in de app),
Dit is een laatste poging.
Ik ben 64 jaar en doe al ,sinds het mogelijk is, mijn bankzaken online.
Ik gebruik daarvoor een iPad en een Mac mini. Altijd tot volle tevredenheid.
Sinds ruim een week wordt ik in de ING app steeds lastig gevallen door een popUp voor Apple pay. Ik wil geen Apple pay maar die keuze geeft de ING mij niet. Waarom wordt Apple pay mij door de strot gedrukt?
Waarom jaagt de ING oudere klanten weg?
Ik heb me ingelezen en voor alle duidelijkheid, de app is uptodate.

De oplossing

App snel aanpassen zodat een klant ook nee kan zeggen en vervolgens niet meer wordt lastig gevallen.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ineke.

    Dank je wel voor het prettige telefoongesprek.
    Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen.

    Ik wens je een hele fijne dag verder.

    Vriendelijke groet,

    Margreet
    ING|Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ineke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ja, het is opgelost. Ik kan de popUp nu laten verdwijnen. Het is alleen jammer dat de ING deze truc niet openbaar maakt. Niet online, niet in de app en ook niet hier. Op de popUp staat geen kruisje of zo en links of rechts vegen helpt niet. Je moet de popUp naar beneden vegen dan verdwijnt hij, zal nog 2 keer terugkomen, weer naar beneden vegen en dan zou hij definitief moeten verdwijnen. Mooi dus! Voor eventuele meelezers had ik nog even duidelijk willen maken waarom ik geen Apple pay wil, maar de consumentenbond geeft daar letterlijk de ruimte niet voor.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen