Klacht ING Bank: ING heeft geen email adres en de chat mensen kunnen niet helpen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 636090
Gebruiker
New Zealand customer
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Internationaal overschrijving werkt niet. Ik heb een paar maal gechat, ze kunnen niets vinden. Ik zou de helpdesk moeten bellen. Maar ik woon in Nieuw Zeeland, heb alleen een mobieltje en niet genoeg credit om te bellen.ING heeft geen email adress, zeggen ze op de chat. Dat is moeilijk te geloven.
Ik heb uren besteed om mijn geld uit Nederland te krijgen, maar het is nog steeds niet gelukt.

Gewenste oplossing

De software herstellen zodat ik internationale overschijvingen kan doen.
De mensen dat voor de chat werken meer opties geven om te helpen.
Een email adres voor de helpdesk publiceren.
Geboden oplossing
ING: "We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00)." Ik heb duidelijk gemaakt dat ik al een paar keer gechat had en dat die mensen mij niet konden helpen. Ik had een printout van the chat bijgevoegd. ING heeft niet eens een poging gedaan om een oplossing te bieden, om bijvoorbeeld een email adres te geven om contact op te nemen. De software voor international overschrijvingen werkt niet en je krijgt ook geen foutmelding. Je kunt dus niet je eigen geld overboeken. De chat mensen kunnen niets verkeerd vinden en kunnen je ook niet helpen. Ze verwijzen naar een telefoon nummer in Amsterdam dat je niet gratis kunt bellen vanuit het buitenland. Absoluut waardeloos!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.

    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen