Klacht ING Bank: ING heeft geen inzicht in eigen problemen en laat eigenaar van zijn geld in de steek

Koel303

Afdeling nabestaanden heeft onjuist onvolledig geinformeerd en onjuiste informatie gezonden. Daardoor zijn machtigingen ingetrokken, zonder mededeling of overleg. Ing is daarna niet aanspreekbaar, en heeft nergens een punt waar klachten zijn te bespreken of op te lossen. Dat benoemen ze wel maar de afhandeling van klachten is slecht. Enig eigen inzicht en service ontbreekt totaal.
Bank handelt arrogant zonder oplossingsgericht te denken!

ING Bank
    Goedemorgen Koel303,

U geeft aan dat u onjuist en onvolledig bent geïnformeerd. Daar wil ik uiteraard onze excuses voor aanbieden. Een machtiging op een Betaalrekening is altijd bij leven en wanneer een rekeninghouder overlijd dan vervalt deze machtiging.

Ook geeft u aan dat we niet aanspreekbaar zijn en dat er nergens een punt is waar u uw klacht kunt bespreken en het opgelost kunt worden. Het is vervelend dat u dit zo ervaart aangezien u op 31 maart en 7 april een klacht heeft ingediend bij ons. Er is hier excuses aangeboden en aangegeven waarom de machtiging is stopgezet en ook is er een oplossing met u besproken hoe u de machtiging weer in orde kunt maken.

Helaas kunnen wij op dit moment niets meer voor u betekenen.

Met vriendelijk groet,

Daphne
    ING Webcare

Koel303
Aangeboden oplossing is er niet. Ik moet gewoon alle formaliteiten afwerken. Ing veroorzaakt een probleem en doet verder niets, dit integenstelling tot wat zij melden. Sturen een bloemetje met excuus voor de" ervaren overlast" dit pas nadat ik het probleem op deze site had gezet. Er stond niet: door onze verkeerde informatieverstrekking zullen wij de ontstane problemen oplossen.Ing geeft blijk geen eigen inzicht te hebben! Ronduit slecht!

Ook een klacht indienen over ING Bank?