Klacht ING Bank: ING hypotheek

lucienadriaens

Ik heb een hypotheek van de ING bank, daarnaast in 2006 een borgstelling getekend in prive met hypothecaire zekerheid. Mijn bedrijf is failliet gegaan en nu wil de ING de borgstelling innen door middel van executieverkoop van mijn woning. Dat resulteert in een grotere restschuld aan de hypotheek kant van de ING dan de borgstelling groot is. Ik kom op geen enkele manier in gesprek met de ING en ze reageren nergens op. Ik word zo gedwongen om naar de rechtbank te gaan.
mijn vraag: Hoe kom ik in gesprek met de ING bank?

Afbetalingsregeling met de ING bank.

ING Bank
    Beste Lucien,

Wat een vervelende situatie zeg! Door de enorme drukte is onze afdeling Hypotheken niet altijd direct te bereiken. Ik raad je aan om hier: http://bit.ly/belnuhypotheken je telefoonnummer achter te laten. Dan belt een specialist je zo snel mogelijk terug om dit te bespreken.

Groet,

Nenad
    ING Webcare team
    lucienadriaens
    Een hypothekenlijn kan mij niet helpen. Ik moet helaas een stap hoger, wellicht twee.
    ING Bank
    Hoi Lucien,

Wanneer je niet telefonisch een Hypotheekadviseur wil spreken en het hoger op wilt zoeken, kun je eventueel bezwaar indienen. Op de volgende pagina lees je hoe je dit kunt doen; https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/contact/u-heeft-een-vraag-of-klacht/in-beroep-gaan.html?furl=0000_Service_FCBK_Mass_algmass_2014_Webcare.

Groet,

Hafsa
    ING Webcare team – www.ing.nl/webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?