Klacht ING Bank: ING kan niet luisteren en lezen

Bond-Ben

Weer een jaar verder, nu 2018 krijgen we een schrijven van ING, brief 3 Het is niet te geloven hé, het lijkt KAFKA wel en dat bij zo internationale bekende bank, hoe is het mogelijk. Nu een afschrift van de betaalrekening en wat blijkt we hebben een achterstallige betaling en of we dit maar in orde wil maken, want ja wie wil nu een debet saldo hebben, want bij een bank moet je daar veel geld voor betalen en dat mag je zeker niet te lang laten duren. Het is 10 juni 2018, inmiddels en ja dat wordt weer bellen. Ik voel nu weer de negatieve energie die ik ben kwijt geraakt aan de vorige belrondes met de ING KLANTEN “ hulp” afdeling. Maar het moet want je weet niet wat er uit voort kan komen, en een deurwaarder aan je deur dat maakt het nog complexer.
Dus gebeld, nu de eerste vrouw die ik aan de lijn had luisterde goed en vroeg door ging even intern overleggen. Kijk dat geeft vertrouwen, hierna melde ze dat we niet bij hun afdeling moesten zijn maar bij de andere afdeling, dus ze gaf het, inmiddels bekende telefoonnummer, want deze afdeling zou het wel in orde maken. Geen keus dus in deze, dus maar weer gebeld, en ook op deze ING afdeling snapte ze er niets van, het rekeningnummer bestond niet eens en dan toch brieven krijgen. Dus alles weer uitgelegd, wat u allemaal al hebt kunnen lezen en na intern ING overleg, gaf deze mevrouw aan het nummer te bellen wat we eerder hadden gebeld voordat ik op deze afdeling terecht kwam, kan u het nog volgen.

zie vorige reactie

ING Bank
    Goedenavond,

Wij hebben jullie rekening gesloten op 7 maart 2017 echter hebben wij dit gedaan terwijl er een achterstand op jullie rekening stond.

Er is een brief naar jullie onderweg met de uitleg hierover en de stappen die jullie kunnen nemen.

Groet,
    Anita