Klacht ING Bank: ING kantoor Plesmanlaan Ypenburg Den Haag zomaar gesloten

S. Eerkes

Als klant bij Ing kantoor Plesmanlaan Ypenburg Den Haag begrijpen wij en anderen niet waarom het dicht is. Ivm de Coronabestrijdong? Nu ga je volgens ons inziens juist alle mensen laten reizen naar de andere kantoren waardoor het daar drukker wordt omdat het minder gespreid is. Wij storten wel eens contant geld en komen voor andere zaken. Jammer dat we nu moeten reizen terwijl dit gesloten kantoor om de hoek zit. Dit is een van de drukste kantoren. (info mij bekende medewerkers)
Vandaag 16-04-2020 kregen middels een brief te horen dat dit kantoor nooit meer open gaat.
In heel Den Haag Ypenburg kun je dan niet meer storten.
Van ING is bekend dat kantoren zouden gaan sluiten, van medewerkers 2 maanden geleden begrepen dat dit hier niet zou gebeuren omdat dit een zeer drukke locatie is, schandalig dat de ING onder het mom van Corona dit kantoor nu gaat sluiten.

Voor mij en vele anderen graag dit kantoor openhouden.

ING Bank
    Beste S. Eerkes,

Ik kan me heel goed voorstellen dat jij, en met jou meerdere klanten, heel teleurgesteld bent in het feit dat het ING Kantoor definitief gaat sluiten.
    De sluiting zou eigenlijk pas plaatsvinden in Juli, maar door de huidige situatie rondom Corona heeft dit vervroegd plaatsgevonden.

Het klopt dat we in verband met Corona veel van onze locaties preventief hebben moeten sluiten. Dit uiteraard om verdere verspreiding van het virus te beperken en de gezondheid van onze klanten én medewerkers te kunnen waarborgen. Hiervoor hebben we een aantal mogelijkheden (tijdelijk) aangepast, maar zijn er inderdaad nog een aanzal zaken die wegens veiligheid echt alleen via een ING Kantoor geregeld kunnen worden.
    Zaken die nu niet urgent zijn, vragen we uit te stellen en het Kantoor nu niet te bezoeken.

Er wordt altijd een goede overweging gemaakt en de beslissing voor het sluiten van een kantoor wordt niet op stel en sprong gemaakt.
    Ik ga je feedback registreren, en hoop op je begrip.

Stay safe!

Groet,
    Lysanne
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?