Klacht ING Bank: ING kun je niets mee

Klachtnummer
# 253403
Gebruiker
H.A.M. de Wilt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

na officiële klacht bij ING op advies van Kiffid, is gisteren het geld van onze rekeningen op huidige bankrekening gestort. Vandaag een mail 'noreply' met melding van 2 nieuwe berichten op 'mijn ING. Waarschijnlijk de bevestiging van de opheffing van de rekeningen maar ja, daar kunnen we niet in en was ook onderdeel van de klacht. Hoezo communicatie?

De oplossing

ons de berichten op de bekende routes sturen dus post of email.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste HAM de Wilt,

    De bevestiging van beëindigde Betaalrekeningen volgt altijd per post. Er zijn recent wel berichten naar onze klanten gestuurd om aan te geven dat het Jaaroverzicht 2016 beschikbaar is.

    Met vriendelijke groet,

    Julita

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen