Klacht ING Bank: ING laat me barsten en heeft geen oog voor deze uitzonderlijke tijd.

quaratainemisere

Als volgt: mijn mobiele app blokkeerde. Ik moest op de website herstellen. Kon niet inloggen: ww was verouderd. Nieuw ww. Nu bleek daar een tan-code nodig (daar waren ze toch allang mee gestopt? Deze code bereikt mij niet , het telefoonnummer er van is weg.
ING vereist dat ik naar hun kantoor kom. Kan ik echt niet doen in deze (corona) tijd. Ben 76, heb longontstekingen achter me en kom al door landurig hoesten nauwelijks door een gewone verkoudheid heen. Dat heb ik deze week al zo vaak uitgelegd. Ing kan geen andere oplossing bedenken dan een koerier over 2 weken te sturen. En mijn boodschappen? “ Dank je wel hulp, over 2 weken betaal ik je. “ Ik vind het schandalig !ING! Ook dat ik vandaag weer een uitnodiging voor hun kantoor krijg. In deze bizarre tijd moet je met betere oplossingen komen.

ING? Het enige wat moet gebeuren is de code naar mijn huidige telefoonnummer sturen.
Dan is het opgelost.

ING Bank
    Goedemorgen meneer, mevrouw Emmerik,

Wat vervelend dat het zo niet lukt! Ons advies is altijd om je gegevens up-to-date te houden. Als je op het moment geen gebruik kunt maken van de ING Scanner of Mobiel bankieren, dan moet je inderdaad naar kantoor om het telefoonnummer te wijzigen. Dit is wegens veiligheid/fraudegevoeligheid.

Je vindt hier de locaties die geopend zijn: https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/bankzaken-beginnen-of-beeindigen/geldautomaat-of-kantoor-zoeken/index.html.

Groet,

Tjitske
    ING Webcare
    quaratainemisere
    Dit advies heb ik de hele week van jullie gehoord en zelfs per post ontvangend terwijl ik even vaak mededeel dat ik vanwege het Corona risico thuis moet blijven? Leeft ING onder een steen? Jullie is zeer OK in normale tijden maar dit is GEEN normale tijd. Alles dient aanpassing voor iedereen. Als ik niet mijn gezondheid op het spel wil zetten, dan maar geen betalingsverkeer voor mij? Erg!!

Ook een klacht indienen over ING Bank?