Klacht ING Bank: ING lost twee fouten niet op

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 652910
Gebruiker
S. Schleim
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb vandaag VEERTIG MINUTEN in de chat gewacht opdat de ING twee fouten in haar systeem oplost, maar dat heeft niets opgeleverd.

Nu in reactie op mijn klacht zegt ING dat ik in de chat moet komen, want hier reageren ze niet op klachten.

#sprakeloos

Gewenste oplossing

Fouten spoedig oplossen.
Geboden oplossing
Ik heb meer dan 90 minuten(!) met drie ING-medewerkers in de chat besteed om dit op te lossen. Niemand wilde/kon me helpen. Hier reageert ING in beginsel niet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.

    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen