Klacht ING Bank: ING misbruikt de corona crisis om filialen te sluiten.

S. Dekker

ING stuurde een brief waarin stond dat de vestiging in Krommenie na de corona crisis niet meer open gaat omdat er te weinig bezoekers komen. Dat klopt niet. Er kwamen genoeg klanten, en ik heb de indruk dat corona nu wordt gebruikt als excuus dat na 3 maanden mensen ook wel elders terecht kunnen. Terwijl we juist snakken naar heropening en terugkeer van de service. 8 Kilometer naar de vestiging in Zaandam is te ver!

Ervoor zorgen dat mensen in Krommenie een punt hebben om hun ING bankzaken te regelen en te pinnen.

ING Bank
    Goedenavond S. Dekker,

Goed dat u dit aanstipt. Er zijn ING kantoren die al zouden worden gesloten op termijn, dit is nu inderdaad eerder gebeurd. Dit o.a. op basis van aantallen bezoekers, zie ook de uitleg in de brief.

Dit jaar maken de geldautomaten van ABN AMRO, ING en Rabobank langzaamaan plaats voor de geldautomaten van Geldmaat. Deze automaten worden gelijkmatiger over Nederland verspreid zodat iedereen gemakkelijk geld kan blijven opnemen en storten.

Voor een locatie dicht bij u in de buurt, zie: https://www.locatiewijzer.geldmaat.nl/

Vriendelijke groet,

Michiel
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?