Klacht ING Bank: ING moet klanten niet met een kluitje in het riet sturen

H. Bartelds

DE KLACHTING heeft herhaalde malen kleine bedragen van mijn girorekening afgeschreven zonder dat ik begreep waarom. Chatten lukt niet. Mailen lukt niet. In de Community word je uitgenodigd om van je hart geen moordkuil te maken, maar dan zijn de rapen gaar. Vragen worden niet beantwoord. Er wordt voortdurend gelogen door de medewerkers van de bank. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd en met een kluitje in het riet. Op welke transacties de kosten betrekking hebben, is niet te achterhalen. Ik blijk voor bepaalde zaken te moeten betalen, maar klanten die enkele weken ouder zijn dan ik, hoeven dat niet. Volgens mij is er sprake van leeftijdsdiscriminatie. Omdat in de Community de censuurpolitie de baas is, ben ik daar uitgeknikkerd. Mijn bezwaar daartegen wordt niet in behandeling genomen.

DE OPLOSSINGIk verzoek ING mijn klachten serieus te nemen, de Community op integere wijze te laten functioneren, de door mij betaalde kosten te retourneren en te stoppen met elke vorm van leeftijdsdiscriminatie.

ING Bank
    Goedemiddag meneer Bartelds,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek van zojuist zou ik graag de klacht op dit kanaal willen afsluiten, in afwachting van de directieklacht. U ontvangt uiterlijk over 6 weken reactie hierop.

Fijn dat ik uw kant van het verhaal heb kunnen horen, en ik vond het een erg prettig gesprek.

Vriendelijke groet,

Jeroen
    ING Webcare

H. Bartelds
Met Jeroen heb ik een prettig gesprek gehad, maar op twee punten zijn mijn klachten nog niet uitbehandeld. Als dat morgen nog steeds zo is, dan dien ik mijn klachten opnieuw in. Henk Bartelds

Ook een klacht indienen over ING Bank?