Klacht ING Bank: ING onterechte beslaglegging

ps93

Vandaag, 28 maart 2014, heb ik een brief ontvangen van ING met daarin vermeld dat er in opdracht van het CJIB beslag wordt gelegd op mijn betaalrekening. Echter is deze geheel onterecht, onderstaand enkele merkwaardige feiten:
- De brief is aan mij gericht (adresgegevens zijn juist)
- In de brief staat dat ING beslag legt op verzoek van CJIB (1) volgens het CJIB kan een instantie als CJIB zelf geen beslag leggen, maar enkel een deurwaarder of vergelijkende instantie (2) ik ben nog nooit in aanraking geweest met het CJIB
- In de brief staat een rekeningnummer en naam, voor mij beiden onbekend
- Daarnaast staat mijn rekeningnummer vermeld, echter wel met een onjuist saldo
- Ik ben niet bekend bij het vermelde deurwaarderskantoor, waarvan overigens de naam onjuist geschreven is
- Ik heb contact gehad met ING, mijn rekeningnummer staat ten onrechte gekoppeld aan een beslaglegging van een andere klant. De kosten, niet voor bij bedoeld, ad 100 euro worden afgeschreven en teruggestort

Zoals ook telefonisch aangegeven, ontvang ik graag een bevestiging dat ik niet geregistreerd sta bij een deurwaarder of andere instantie als wanbetaler en de beslaglegging absoluut niet voor mij bedoeld was. Ik betreur het daarnaast zeer dat er onterecht 100 euro van mijn rekening afgeschreven gaat worden, ik zou graag hebben gezien dat deze incasso op een manier teruggehaald was.

ING Bank
    Bedankt voor het delen van jouw klacht. Ik kan me voorstellen dat je graag een bevestiging wilt hebben dat de beslaglegging onterecht was. Ik ga er voor zorgen dat er na het weekend telefonisch contact met je wordt opgenomen voor een oplossing. Vriendelijke groet,Marlies
    ING Webcare team
    www.ing.nl/webcare
    ING Bank
    Beste,Ik heb inmiddels contact gehad met mijn collega. Op 31 maart is jou een brief verzonden met informatie. Ik kan hier uit veiligheidsoverwegingen via dit kanaal niet inhoudelijk op ingaan.Excuses voor het ongemak dat is ontstaan. Ik ga ervan uit dat je na ontvangst van de brief volledig op de hoogte bent.Vriendelijke groet,Ellanoor
    ING Webcare team
    www.ing.nl/webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?