Klacht ING Bank: ING probeert klachten te sluiten op klachtenkompas zonder de klacht te hebben gelezen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 574064
Gebruiker
G. Bach
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De klantenservice van de ING bank laat zien dat ze incapabel zijn door klachten te sluiten met een standaard bericht.

Als u problemen ervaart met deze bank zou ik vooral aanraden om klachten te blijven posten op kanalen van derden waardoor het onder de aandacht komt.

De oplossing

Graag zou ik willen merken dat er mensen met de juiste instelling bij de klantenservice aan de gang zijn om teleurstelling te voorkomen.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.

    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G. Bach
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zeer slechte klantenservice
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen