Klacht ING Bank: ING raakt buitenlandse bankcheque kwijt. Na 7 maanden nog geen geld.

Freddyboy

Op 14-9 -2019 is er een aangetekende brief met daarin de originele check naar de ING gestuurd. Daarvoor is getekend dat ie is ontvangen.
Vervolgens raakt deze tijdens de interne verwerking bij de ING bank kwijt.

Tot op heden zijn we nog geen steek verder gekomen. Als we een reactie krijgen is dit alleen omdat het het openbaar plaatsen. Verder laat de ING nooit wat van zich horen helaas. Na een reactie (we zijn er mee bezig nog even geduld) blijft het weer weken stil. Zo ook nu.

Bij de vorige feestdagen (kerst) werd ons beloofd dat er spoedig een oplossing zou komen. We staan voor nieuwe feestdagen (Pasen). Komt er dan nu eindelijke het verlossende woord ? Overbodig om te zeggen, maar mijn dochter kan het geld op dit moment meer dan goed gebruiken.

Uiteraard zo snel mogelijk de zaak oplossen.

En ik wil schriftelijk een overzicht zien met daarin de data en tijdstippen van alle acties die de ING heeft ondernomen nadat ze onze cheque hebben ontvangen. Dan krijg ik misschien ook begrip voor de situatie waarom dit zo lang duurt. En ik zou graag willen weten welke stappen er intussen zijn genomen om het interne verwerkingsproces van de betaalcheques te verbeteren zodat andere klanten niet tegen ditzelfde probleem aanlopen.

Intussen lijkt me de redelijke termijn voor het innen van de betaalcheque al lang overschreden te zijn. Dus we zouden meer dan gelukkig zijn als we tijdens deze feestdagen verrast worden met de uitbetaling en een vergoeding voor de inmiddels meer dan 100 uur die we hieraan verpest hebben.

ING Bank
    Goedemiddag,

Wat vervelend dat je er zo lang op moet wachten. Ik kan me voorstellen dat dit voor frustratie zorgt!

Ik heb alleen via dit kanaal niet het inzicht in de situatie en de status. Ik raad je aan om daarom via 020 22 888 88 of de Chat in Mijn ING contact op te nemen, zodat we kunnen kijken wat hier aan de hand is.

Groet,

Tjitske
    ING Webcare

Freddyboy
nog geen. Ik kan weer gaan bellen met de ING

Ook een klacht indienen over ING Bank?