Klacht ING Bank: ING reageert niet op de vragen en klachten maar sluit alle klachtentreads af

door de bank geroofd

ING heeft blijkbaar een team die alle onlineklachten afwimpelt, genoemd "WebCARE" waarbijd at "CARE" waarschijnlijk els doel heeft om enige "care", "zorg", "zorgvudigheid" te suggereren. Altijd staat ene anonieme VOORNAAM erbij (zoals vroegere dititale assistente van Tele2 met de naam "Sharon".

Op GEEN ENKELE vraag hefet ING een concreet antwoord gegeven. Elke post was meteen afgesloten, zonder de mogelijkgheid om klacht-communicatie voort te zetten

Nu gaat ING zover "klacht indienen is GEEN OPTIE" namelijk:

1 eerst wordt beweerd dat er VEELWOUDIG contact zou zijn egweest
DIT NIET WAAR - er is GEEN SPRAKE van VEELWOUDIG cCONTACT gewest, behalve die afsluitende poste van ING waar geen anwoord was maar alleen afsluiting van klachtenpost zodner mogelijkeid o te reageren)

2 dan komt de zin
"Steeds opnieuw een klacht plaatsen, is in ieder geen optie.
Vriendelijke groet,
Michiel
ING Webcare"

concluderend: KLACHT is NIET EENS BEHANDELD, LAAT STAAN OPGELOST en ING vindt dat steeds opnieuw EEN KLACHT indienen (want NIET behandeld...) GEEN OPTIE IS.

dat ING de klacht in behandeling neemt en met CONCRETE antworoden op in diverse klachten egstelde vragen komt

ING Bank
    Hallo door de bank geroofd,

We hebben in onze vorige communicatie al duidelijk antwoord gegeven op de door jou gestelde vragen.

Het feit blijft dat je het niet eens bent met deze antwoorden. Aangezien je hebt aangegeven niet telefonisch in gesprek te willen gaan, kun je er voor kiezen om een directieklacht in te dienen.

Stuur hiervoor een brief zonder postzegel naar ons. Binnen 6 weken krijg je een schriftelijke reactie.

Particulier
    Directie ING
    Antwoordnummer 230
    1000 XA Amsterdam

Graag in je brief vermelden:
    - Beschrijving van uw klacht en waarom u het niet eens bent met de reactie van ING
    - Naam, adresgegevens en telefoonnummer
    - Rekeningnummer bij ING

Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben. Via dit kanaal hebben wij ons definitieve antwoord reeds gegeven.

^Michael

Ook een klacht indienen over ING Bank?