Opgelost door ING Bank: Ing rentenpunten slechte afterservice en communicatie

edwindewaard

Super slechte after service. Ik had een tv gekocht bij de rentepuntenwinkel. Vervolgens geconstateerd dat de tv defect was. Contact opgenomen met de klantenservice en deze zouden een melding aanmaken. Vervolgens 10 dagen moeten wachten op een mail dat ik de tv terug moest sturen en dan mijn geld terug zou krijgen. Alleen de tv kon niet opgehaald worden die moest ik zelf maar naar het postkantoor brengen. Dus uiteindelijk de tv verstuurd en de tv is ontvangen bij de ing maar nu 3 weken later nog steeds geen geld terug. Met bellen naar de ing steeds dezelfde antwoord dat het in behandeling is. Ook nog diverse malen afgesnauwd door de klantenservice van de punten dat ik maar moest wachten. Ik verwacht dat als ik het product retour stuur gewoon netjes binnen normale termijn mijn geld terug krijg en niet weken hoef te wachten op het geld waardoor ik nu met een verdrietig zoontje zit waarom hij geen tv meer heeft. Ook diverse klachten ingediend via de klantenservice maar ook hier geen antwoord op.

Mijn geld terug zoals afgesproken

ING Bank
    Beste edwindewaard,

Wat vervelend dat dit zo ontzettend lang moet duren. Graag kijk ik voor je na hoe jouw verzoek er voor staat.

Ik heb geprobeerd om je telefonisch te bereiken dit is helaas niet gelukt. Wil je aangeven welk dagdeel je het beste te bereiken bent, dit mag ook in de avond zijn.

Vriendelijke groet,

Yvonne
    ING Webcare
    edwindewaard
    Klacht is opgelost heb een mail gekregen met excuses dat het zo lang duurde en krijg nu uiteindelijk mijn geld en punten terug gestort.

edwindewaard
Alles is netjes terug gestort. Ook nog een kleine vergoeding gekregen voor de overlast. Bedankt.

Ook een klacht indienen over ING Bank?