Klacht ING Bank: ING rentepuntenbon onbruikbaar bij Albelli

J. van Vree

Albelli heeft (bijna) altijd een kortingsactie van 20%. Op een boek van 125 euro is de korting 25 euro. Per bestelling mag maar 1 code worden ingevuld. De ING biedt rentepuntenvoordeel: voor 12,50 krijg je 25 euro korting bij Albelli. Omdat je per bestelling maar 1 code mag invoeren, betaal je dus meer omdat je een bon hebt. Albelli zegt dat het zo werkt. Dus; de ING code levert een korting op van 12,50 euro, terwijl je zonder zo'n bon al 25 euro kunt krijgen van Albelli.
Het bedrijf zegt in een mail: "Het is niet mogelijk meerdere ING rentepunten waardebonnen tegelijkertijd toe te passen op dezelfde bestelling, de ING rentepuntenbon te combineren met een cadeaubon of de ING rentepuntenbon te combineren met een lopende actie".
Door deze manier van werken, ben ik een dief van mijn eigen portemonnee als ik de ING-bonnen gebruik en blijf er dus mee zitten en ING daarom simpel 12,50 per bon heeft verdiend.

ING maakt betere afspraken met Albelli.

ING Bank
    Beste J.P. Van Vree,

Bedankt voor je reactie en ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent over de korting voor Albelli uit de Rentepuntenwinkel.

De korting van 20% die Albelli zelf geeft wordt actiematig aangeboden en is niet standaard, maar ik begrijp je punt. Wat betreft de korting in de Rentepuntenwinkel: wij maken hier inderdaad afspraken over met Albelli. Het is dus vaak van hen afhankelijk welke korting wij je kunnen bieden.

Het enige dat ik nu voor je kan doen, is je reactie kenbaar maken bij onze afdeling Rentepunten maar ik kan je verder niets beloven.

Vriendelijke groet,

Hilde
    ING Webcare
    J. van Vree
    Ik denk dat noch jullie, noch Albelli het probleem willen oplossen. Dat is jammer. Ik heb Albelli laten weten geen albums meer bij hen te bestellen wens jullie veel plezier met mijn betaalde 25 euro!

J. van Vree

Ook een klacht indienen over ING Bank?