Klacht ING Bank: ING rituals actie wassen neus

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 120793
Gebruiker
Elly
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 19 mei 2015 aangemeld bij ING voor de vakantiegeld spaaractie en kreeg vrijwel direct de bevestiging binnen. Het is nu 28 juli en heb niets ontvangen, geen Ritualspakket of bon. Heb diverse keren contact gehad met ING zonder resultaat. Diep triest !!

De oplossing

Excuses van ING en het beloofde pakket of bon leveren.

4 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste klant,

    Vervelend dat je nog steeds op je Rituals pakket of bon aan het wachten bent! We kijken graag voor je na wat de status van je aanmelding is. Echter beschik ik op dit moment helaas over te weinig gegevens, dus wil ik je vragen om via Facebook of Twitter contact met ons op te nemen, of om ons te bellen op telefoonnummer 020 22 888 88 (lokaal tarief). We gaan dan samen met jou naar een passende oplossing zoeken!

    Groet,
    Candice
    ING Webcare team
  2. Auteur
    Elly
    Datum
    Ik heb mijn gegevens reeds ingevuld in het klachtenscherm zie Privé.
    Dit heb ik trouwens al ontelbare keren doorgeven via Facebook iedere keer weer opnieuw. Het resultaat is bedroevend.
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste klant,

    Je hebt inderdaad een aantal gegevens geven, maar ik kan vanuit veiligheidsoverwegingen niet inhoudelijk op jouw klacht ingaan. Klachtenkompas is een openbaar platform. We bieden je graag een passende oplossing, maar daarvoor moeten we echt contact via Facebook/Twitter met je hebben, of je kunt ons bellen op telefoonnummer 020 22 888 88. We horen graag van je.

    Groet,
    Candice
    ING Webcare team
  4. Auteur
    Elly
    Datum
    Ik heb mijn gegevens in het Privescherm ingevuld en nu zegt ING dat ze niet op mijn klacht in kunnen gaan via KlachtenKompas.
    Ze willen dat ik contact opneem via Facebook maar dat heb ik al tientallen keren gedaan zonder resultaat. ING kan via mijn privegegevens contact met mij opnemen.


Uiteindelijke oplossing

Auteur
Elly
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen