Klacht ING Bank: Ing schaam jullie.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 631835
Gebruiker
Rustig7
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Afspraken maken met een klant die jaren lang trouwe klant is.
Daarna afspraak niet nakomen.
Schaam jullie!
En de klant negeren ongeacht telefonisch/via de chat/zelfs leidinggevende doen net alsof hun neus bloed.
Het gaat om 50 euro leefgeld dat op een bevroren rekening staat die niet bevroren zou worden was de afspraak.(pas 2 weken later)
Na 4 jaar gebruik te hebben gemaakt van het product roodstaan word mij dit geflikt.
Ze willen allemaal zo weinig mogelijk doen achter hun telefoontje.
3 uur lang 5 collegas en 1 leidinggevende.
Mij door de stront trekken inplaats van hun AFSPRAAK nakomen.
Mij mis informeren en ook nog uitlachen aan de telefoon.
Vanuit mijn hart : schaam jullie!
Geen wonder dat ing als slechtse op de lijst staat.
Als ik dit had geweten had ik 4 jaar geleden als een andere bank gepakt.

Gewenste oplossing

Ing persoonlijk niet bereikbaar
Telefonisch kan niemand iets met het bewijs en informatie en de afspraak die gemaakt is.
Via de zogenaamde (help)desk. kunnen alleen klachten worden doorgegeven.
Dus met andere woorden.
Geholpen worden door mijn bank die ik jaren lang vertrouw en die 100de euros aan mij hebben verdient de afgelopen jaren gaat hem niet worden ben ik bang.
Geboden oplossing
Alsof hun de klant wat boeit.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. Op ing.nl/contact vind je alle contactmogelijkheden. We helpen je daar graag verder.

    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen