Opgelost door ING Bank: ING sluit mijn klacht als ''afgehandeld'' maar ik ben niet geholpen en zelfs niet gemaild.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 160040
Gebruiker
M. Lob
Datum
2 reacties

Details

De klacht

https://www.klachtenkompas.nl/ing-bank/rekening-geblokkeerd-zonder-een-brief-email-telefoontje-te-ontvangen-heb-geen-schulden

Wat ik ook doe ik sta lang in de wachtijd voor telefonisch hulp , de chat kan me niet helpen en ze beloofden mij een email te sturen die al 3 weken op zich laat wachten...

Drama bank met het zoveelste probleem.

De oplossing

Oplossing van mijn vorige klacht een simpel emailtje zou fijn zijn.

2 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hoi Marcus,

    Vervelend dat je zo lang moet wachten op antwoord van betreffende afdeling. Mijn excuses hiervoor.

    Ik heb inmiddels contact opgenomen met mijn collega van die afdeling. Je wordt vandaag teruggebeld op het 06-nummer wat je aan ons hebt doorgegeven. Mijn collega neemt dit telefonisch met je door.

    Met vriendelijke groet,

    Linh Thu Le
    Webcare team
  2. Auteur
    M. Lob
    Datum
    Ditmaal snel, proffesioneel en aardig afgehandeld. Bedankt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Lob
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen