Klacht ING Bank: ING Spaardeceptie 2015

D. Quichotte

Vorig jaar had ING een Spaar Spektakel actie, door extra te sparen kreeg je unieke nummers waarmee je kans maakte op mooie prijzen. Nu heb ik tot op heden helemaal geen enkel lot nummer toegestuurd gekregen door de ING bank, ook verder niks gehoord over deze actie en de nummers zijn verder ook niet gepubliceerd op internet. Heeft iemand überhaupt wat gewonnen?

Deze tekst is letterlijk overgenomen uit een klacht uit 2013.
We hebben exact dezelfde klacht over de actie van 2015!!!!
Geen loten, geen melding. Geklaagd, krijgen we 4 maand na de trekkingsdatum lotnummers toegestuurd die niet te controleren zijn en 4 maanden na de trekking nog loten verstrekken....tja dan weet je het wel.

Ik wil een echte , transparante, kans. Zoals een staatslot, oepps ook maar niet, ook van de overheid en blijft ook een farce.
Stuur dan de loten voor de trekking en maak de trekking openbaar.
Welke notaris was er bij de trekking aanwezig?

Beste meneer Neinhuis,

Vervelend dat u de lotnummers niet heeft ontvangen. Heeft u tijdens aanmelding voor de actie ook uw e-mailadres opgegeven? Zo ja, dan worden de lotnummer per e-mail verstuurd. Wellicht is deze mail in uw map "ongewenst" terecht gekomen?

Ik heb van mijn collega begrepen dat u de lotnummers inmiddels heeft ontvangen. Ik kan u aanraden om voor de volgende keer de actie goed in de gaten te houden om misverstanden te voorkomen.

Linh Thu Le
    Webcare team
    D. Quichotte
    We hoefden vlgs de ING balie niets te doen, alles zou automatisch gaan verder. Wat wilt U ons dan nog verwijten?
    Als ons E-mail U niet bekend was is dat een omissie van de ING balie geweest, ze hebben er dan niet om gevraagd.
    De loten zijn niet in de Spambox oid te vinden
    Aangezien de actie achter gesloten deuren plaatsvind valt er voor ons niets in de gaten te houden.
    U zult de manco's betreffende uitvoering en communicatie toch bij Uzelf moeten zoeken.

Beste meneer Neinhuis,

Bedankt voor uw antwoord op ons bericht. Er wordt u uiteraard niets verweten, maar het kon zijn dat de e-mail in de 'ongewenst' box was gekomen.

Vervelend dat het zo is misgegaan.

Vriendelijke groet,

Tjitske
    ING Webcare team
    D. Quichotte
    Denkt U dat ook nog inhoudelijk op mijn klacht gaat reageren?
    Laat het duidelijk zijn: wij hebben dus niets gekregen en U doet het af met : volgende keer beter opletten?
    Wie doet nu niet wat hij belooft?
    Beste meneer Nienhuis,

Mijn collega had begrepen dat u inmiddels de lotnummers had ontvangen. Daar heeft u niet op gereageerd. Daarom was ik er vanuit gegaan dat dit inderdaad zo was.

Natuurlijk helpen wij u graag verder. Wilt u contact met ons opnemen via 020 22 888 88, via de chat of via een privé bericht op social media? Dan gaan we kijken wat uw lotnummers zijn en of u iets heeft gewonnen.

^Tjitske
    Hoezo niet gereageerd?
    Uw collega leest gewoon niet goed of alles in de strijd om de snelste responstijd.
    Nog steeds geen antwoord op alle vragen oa welke notaris was bij de geheime trekking van de geheime lotnummer aanwezig.
    We moeten nu vlgs de procedure naar stap 4 het oplossen van het probleem en niet de klant afwimpelen en eigen straatje schoonvegen!
    Beste meneer Nienhuis,

Ik begrijp dat het vervelend is dat u de loten niet heeft ontvangen, dit had niet mogen gebeuren.

Wij gaan u niet vermelden welke notaris er bij de trekking betrokken is geweest.

Mocht u in de prijzen zijn gevallen dan had u hierover van ons een persoonlijk bericht ontvangen, heeft u deze niet ontvangen dan bent u helaas niet in de prijzen gevallen.

Ik neem uw tips mee naar de betreffende afdeling voor een volgend spaar spektakel om meer openheid te geven en aan te geven welke notaris erbij betrokken is geweest.

Voor nu zou ik u in ieder geval willen aanraden om via Mijn ING uw e-mail adres te controleren, hebben wij het juiste e-mailadres van u?

Groeten,
    Jessica
    ING Webcareteam
    D. Quichotte
    Volgend jaar? En de eerste klachten stammen al uit 2013!
    Ik heb dus met mijn geheime lotnummer tijdens de geheime trekking door een geheime notaris niets gewonnen vlgs de ING.
    Ik heb trouwens geen mijn ING, eea is aan de balie doorgegeven, we hoefden niets te doen, het is niet de eerste keer dat ik de gangen van zaken hier uitleg trouwens, dus hoe moet ik controleren of jullie mijn gegevens op een rijtje hebben?

Alles is bij de ING zo geheim.

D. Quichotte

Ook een klacht indienen over ING Bank?