Opgelost door ING Bank: ING stuurt geregeld post voor een ander naar mijn adres, ook al heb ik al vaak geretourneerd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 364583
Gebruiker
vogel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ING stuurt geregeld post voor een ander naar mijn adres, ook al heb ik al vaak geretourneerd

De oplossing

Graag alleen post op naam van mij of mijn echtgenoot sturen

2 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goedemorgen,

    Bedankt voor je bericht. Ik kan mij goed voorstellen dat je geen post van de vorige bewoner wilt ontvangen. Ik ga dan ook je adres op 'onbestelbaar' zetten, zoals wij dat noemen. Dit houd kort gezegd in dat wij alle post gericht aan het correspondentieadres van deze klant (die jullie adres nog heeft geregistreerd) niet meer verzenden.

    Belangrijk om te weten, is dat wij dit niet voor het woonadres kunnen doen. Dit omdat wij wettelijk gezien altijd een adres van de klant geregistreerd moeten hebben. Dit kan er dus voor zorgen dat post gericht aan het woonadres van deze vorige bewoner alsnog naar jullie huidige adres wordt verstuurd. Hier kan ik helaas niets aan veranderen.

    Desalniettemin is een overgrote meerderheid van onze post gericht naar het correspondentieadres die ik op onbestelbaar zal zetten.

    Groeten,

    Nick
    ING Webcare
  2. Auteur
    vogel
    Datum
    Dank voor uw bericht. Ik begrijp het niet helemaal (hoop wel dat wij nog gewoon aan ons geadreseerde post over onze INGrekening blijven ontvangen op dit adres), maar ik wacht het af.

    Vr. groet
    I. Vogel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vogel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen