Opgelost door ING Bank: ING verstuurt afschriften per Sandd en niet één envelop komt aan

content Opgelost
J.C.A. Dobbe

Dit is wat mijn ouders meemaken (zij zijn al op leeftijd): ING verstuurt afschriften met Sandd. Bijna elke week moet mijn vader bellen naar ING omdat het afschrift niet bezorgd is en ook de kopie die vervolgens verstuurd wordt komt niet aan. Er zijn al vele telefoontjes gepleegd naar ING en Sandd maar zij dringen niet door tot de kern. Er worden excuses gemaakt maar er verandert niets. Zij vragen of ING de afschriften met PostNL wil versturen maar dat kan niet wordt gezegd omdat ING een contract heeft met Sandd. Mijn ouders betalen voor de afschriften maar voelen zich bedrogen en vragen zich af waar de afschriften blijven..... Dit speelt al vele vele weken.
Kan ING nu eindelijk eens met een passende, individuele, blijvende oplossing komen voor mijn ouders!?!?

ING Bank
    Naar aanleiding van je telefoongesprek gisteren met mijn collega, heb ik het afschrift van de gevraagde periode verzonden. Je vader krijgt ze binnen 2 werkdagen in huis.

Janneke
    ING|Webcare
    Goedenavond J.C.A. Dobbe,

Hebben jouw ouders de afschriften ook al ontvangen die mijn collega Janneke op de bus heeft gedaan?

Groeten,
    Sabrina
    ING | Webcare
    Beste,

Fijn dat de afschriften binnen zijn gekomen. De afschriften zullen inderdaad via de reguliere wijze verstuurd worden via Sandd. Dat kunnen we niet veranderen.

Mochten je ouders problemen blijven houden, dan mogen ze gerust opnieuw aan de bel trekken.

Janneke
    ING|Webcare
    Hallo J.C.A. Dobbe,

Dan is het inderdaad nog even afwachten op antwoord vanuit mijn collega. Dit kan soms even duren.

Ik ga de klacht vanuit deze kant sluiten en ben blij dat alle post nu is ontvangen.

Fijne zondag toegewenst.

Jildou
    ING Webcare

J.C.A. Dobbe
Afgelopen vrijdag 26 april geen envelop ontvangen en ook op zaterdag 27 april niet. Ook nog geen telefoontje van Sebastiaan.Vandaag 3 mei de ING envelop ontvangen. Het lijkt er op dat Sandd een nieuwe bezorger heeft ingezet. Hopelijk blijft dat zo. Webcare/Sebastiaan heeft echter nog niet gebeld.Afgelopen vrijdag weer netjes een envelop. Webcare/Sebastiaan heeft nog niet gebeld. vrijdag 17 mei weer netjes de envelop. Sebastiaan heeft helaas niet gebeld. 24 mei de envelop ontvangen maar nog geen telefoon van het webcareteam. 31 mei geen envelop! 7 mei wel een envelop. Echter geen telefoontje van webcareteam.. 14 juni weer de envelop ontvangen. We gaan nu klacht sluiten maar blijven het jammer vinden dat Sebastiaan niet zijn belofte is nagekomen om ouders te bellen!

Ook een klacht indienen over ING Bank?