Klacht ING Bank: ING vult per 1-2-2014 het IBAN-nummer niet meer automatisch in

Klachtnummer
# 46292
Gebruiker
TinekeK
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wanneer je op dit moment op Mijn ING het oude (niet-IBAN)rekeningnummer invult dan vult het programma het IBAN-nummer automatisch voor je in.
Dit was een aangename service en maakte het een stuk makkelijker om alles in te vullen.
Ik ging er van uit dat dit een blijvende service was maar tot mijn verbazing zie ik dat dit per 1-2-2014 stopt !!!

Waarom ???? Dit is enorm handig en wat is de reden om dit te stoppen ?????
Waarom kan dit niet gewoon behouden blijven ????

Met vriendelijke groet, Tineke de Koning

De oplossing

Deze service moet behouden blijven.
Het programma moet automatisch het IBAN-nummer invullen wanneer een rekeningnummer "oude stijl" wordt ingevuld.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goed nieuws! Sinds 24 maart 2014 is ING actief op Klachtenkompas. Je hebt in het verleden, toen we nog niet actief waren, een klacht geplaatst. Is deze klacht inmiddels opgelost? Zo niet, laat het dan weten! Dan gaan we het samen oplossen. Vriendelijke groet,Marlies
    ING Webcare team
    www.ing.nl.webcare