Klacht ING Bank: ING weigert mutaties na overlijden partner

Cobyde wilde-mulder

Toch te gek voor woorden: mijn man overleden en wil hierdoor de voorwaarden van onze oude gezamenlijke creditcard van ING wijzigen én de betaalrekening. Zoals het stoppen met het verzenden van de dure papieren afschriften en de rekening op alleen mijn naam.

En wat zegt ING: zolang u nog een openstaand saldo heeft kunt u niets wijzigen!? Dus ING dwingt mij als AOW-er om met minimum inkomen gebruik te blijven maken van dure (en milieu onvriendelijke) papieren afschriften én ik wordt elke maand weer geconfronteerd met de naam van mijn overleden man....

De ING denkt met u mee?? Niet met de normale Nederlander. Goed voor een koude bij Radar?

Doorvoeren van de gewenste mutaties: stoppen met afschriften verzenden en wijzigen van de gegevens nav het overlijden van mijn man.

ING Bank
    Beste Coby,

Gecondoleerd met het verlies van je man en heel veel sterkte gewenst. Onze excuses dat een en ander nu niet goed loopt.

Je hebt je klacht ook via Facebook naar ons gestuurd. Ik heb je bericht daar beantwoord en ik zal je van daaruit verder helpen.

Vriendelijke groet,

Hilde
    ING Webcare
    Cobyde wilde-mulder
    Ing heeft gebeld en beloofd dat de rekeningafschriften versturen gestopt zou worden. Dit is nog steeds niet gebeurt. Kortom: ik betaal nog steeds voor mn overleden man. Beseft ING dan niet dat €10.00 veel geld is voor een AOW'er die maandelijks niets overhoud?

Cobyde wilde-mulder

Ook een klacht indienen over ING Bank?