Klacht ING Bank: ING wentelt gebreken in de administratie af op 78.000 klanten zonder een goede oplossing te bieden.

content Niet opgelost
Nijdige ING klant

Ook wij hebben een brief ontvangen over het ongeldig verklaren van de gemachtigde pas. Gemachtigde is net als ik rekeninghouder bij ING en wij hebben een gezamenlijke en/of rekening bij ING.
ING klantenservice permanent onbereikbaar. Op ING kantoor bijna een half uur gewacht zonder resultaat en met nog steeds minstens 15 klanten voor ons en twee man achter de balie. We zijn uiteindelijk vertrokken. Op ING servicepunt uiteindelijk goed en professioneel geholpen, al moest de dame in kwestie ook in de wacht bij de klantenservice omdat links naar instructies niet werkten en ook voor haar niet duidelijk was wat er precies ontbrak aan de gegevens. Uiteindelijk duurde ook deze operatie ruim 45 minuten. De hele situatie heeft ons beiden dus bijna 2 uur gekost!

Betere informatievoorziening welke gegevens ontbreken en vooral ook waarom deze gegevens ineens op korte termijn moeten worden aangeleverd. Andere toon in dergelijke brieven naar klanten: WIJ zijn nl. Niet degenen die hun zaakjes niet op orde hebben. Meer personele inzet op klantenservice, servicepunten en ING kantoren om de 78.000 klanten te helpen bij het oplossen van dit probleem.

ING Bank
    Hallo E.

Excuses dat het zo heeft gelopen. Het is uiteraard niet de bedoeling geweest dat dit zo veel tijd en moeite heeft gekost.

Ik geef je feedback door aan de verantwoordelijke afdeling.
    Helaas kunnen wij het nu niet meer terugdraaien maar uiteraard kunnen wij hier een les uit trekken voor de volgende keer. Dank je wel daarvoor!

Vriendelijke groet,

Margreet

ING Webcare

Nijdige ING klant
Ik kreeg excuses. en volgende keer doen ze het anders. De vervangende machtigingspas arriveerde snel. Wel verbaasde het me dat de pas en de pincode tegelijkertijd bij mij op de mat vielen.

Ook een klacht indienen over ING Bank?