Klacht ING Bank: Inloggen via PC werkt niet

Wat#een#moeite.1001

Gisteren probeerde ik via mijn pc in te loggen bij ING. Ik werd doorgestuurd naar de APP maar mijn mobiel is helaas niet meer actief omdat hij kapot is. Vandaag helpdesk gebeld met mijn probleem wat blijkt ik moet de SIMkaart eruit halen en in een andere mobiel stoppen om een verificatie code te ontvangen. Ik vind dit erg omslachtig want nu moet ik maar een mobiel vinden. Op de vraag een ander mobielnummer te geven werd dit geweigerd.
Ik vind het niet kunnen om afhankelijk te zijn van een mobiel. Inloggen moet ten alle tijde kunnen gebeuren zo wordt je afhankelijk gemaakt.
Ik kan tot op heden niet inloggen en ben aan het nadenken om ING op te zeggen.

Een oplossing om zonder app in te kunnen loggen.

ING Bank
    Beste Inloggen via PC werkt niet,

Wat vervelend dat je mobiel kapot is gegaan.

Heb je geen beschikking over een (geschikte) smartphone of tablet of kun je om een andere reden de app niet gebruiken? Dan kun je de ING Scanner aanvragen.
    Meer informatie over bankieren met de scanner kun je vinden in deze link: https://www.ing.nl/particulier/mobiel-en-internetbankieren/internetbankieren/scanner/scanner-gebruiken/index.html

Het is mogelijk om de scanner direct aan te vragen:

Heb je nog vragen hierover neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Vriendelijke groet,

Yvonne
    ING Webcare

Wat#een#moeite.1001
Een ING scanner aanvragen maar nu komt weer hetzelfde probleem. Mijn mobiel is kapot en ik word wéér verwezen na het invoeren van mijn gebruikersnaam en wachtwoord naar mijn mobiel omdat er een code is gestuurd. Tot op heden nog geen inzage in mijn postbank wat ik heel frustrerend vind.

Ook een klacht indienen over ING Bank?