Klacht ING Bank: Inlogproblemen bij ING

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 345874
Gebruiker
Veen103
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik kan nog steeds niet inloggen bij ING.Ik moest abonnementsgeld overmaken en belde de klantenservice. Ik kreeg een meneer aan de lijn die zich voorstelde als Visser.Hij had een heel verhaal over een verkeerde provider waarmee ik op internet wilde.En als ik geld wilde overmaken moest ik dat maar met een papieren overschrijving doen.En na dit gezegd te hebben verbrak hij de verbinding.

Gewenste oplossing

Ik hoef niet geholpen worden. Per 1 februari stap ik over naar RABO- bank.
Geboden oplossing
Ik moet van ING een andere provider nemen, bijv. Chrome of Firefox.Mijn antwoord : Bij iedere website in binnen- en buitenland kan ik probleemloos met edge of internet explorer inloggen.En wat zegt ING ? Bij ons mag je alleen inloggen als je een internet provider installeert die wij aanwijzen.Wij ( ING dus ) bepalen wat jij op je computer installeert.En als je op alle kranten, weer sites enz. in de hele wereld met int. expl.kan inloggen gaat dat ons niets aan. Met ingang van 1 febr. a.s. stap ik over naar RABO-bank
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Veen,

    Zojuist hebben we telefonisch contact gehad over uw inlogprobleem. Helaas hebben we het niet goed kunnen oplossen, maar we hebben wel een goed gesprek gehad. Waarvoor dank.

    Met vriendelijke groet,

    Janneke
    ING|Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen