Klacht ING Bank: Inlogproblemen bij ING

Veen103

Ik kan nog steeds niet inloggen bij ING.Ik moest abonnementsgeld overmaken en belde de klantenservice. Ik kreeg een meneer aan de lijn die zich voorstelde als Visser.Hij had een heel verhaal over een verkeerde provider waarmee ik op internet wilde.En als ik geld wilde overmaken moest ik dat maar met een papieren overschrijving doen.En na dit gezegd te hebben verbrak hij de verbinding.

Ik hoef niet geholpen worden. Per 1 februari stap ik over naar RABO- bank.
Ik moet van ING een andere provider nemen, bijv. Chrome of Firefox.Mijn antwoord : Bij iedere website in binnen- en buitenland kan ik probleemloos met edge of internet explorer inloggen.En wat zegt ING ? Bij ons mag je alleen inloggen als je een internet provider installeert die wij aanwijzen.Wij ( ING dus ) bepalen wat jij op je computer installeert.En als je op alle kranten, weer sites enz. in de hele wereld met int. expl.kan inloggen gaat dat ons niets aan. Met ingang van 1 febr. a.s. stap ik over naar RABO-bank

ING Bank
    Beste heer Veen,

Zojuist hebben we telefonisch contact gehad over uw inlogprobleem. Helaas hebben we het niet goed kunnen oplossen, maar we hebben wel een goed gesprek gehad. Waarvoor dank.

Janneke
    ING|Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?