Opgelost door ING Bank: Inslikken pas met geld op chipknip

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 18797
Gebruiker
Aad Ruijtenbeek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 30-8-2012 is bij een Ing automaat mijn Ing pas ingeslikt omdat deze waarschijnlijk bij een automaat gebruikt was waar fraude gepleegd was.
Op 14-5-2012 had ik de chipknip met 20 euro geladen.
Gebeld en een mail naar Ing gestuurd met steeds hetzelfde antwoord.
De passen worden verzameld en dan word er gekeken of er nog geld op de chipknip staat.
Nu 6-01-2013 ruim 4 maanden later ( ik heb nog steeds niets ontvangen) vind ik een te lange termijn om geld waar ik recht op heb te moeten wachten. Deze termijn geld zeker niet als Ing zelf nog geld te ontvangen heeft.
Volgens mij zou het verstandig zijn als banken altijd een uitdraai van de laatste betalingen van de chipknip sturen nadat de pas ingeslikt is.
Nu weet ik tot op heden niet of er zorgvuldig met mijn €20 omgegaan wordt.
Klachten: Te lange tijd uitlezen pas.
Te vrijblijvende toezegging. als er geld op staat hoor je wat, anders niet.
Door deze manier van werken kan er fraude in de hand gewerkt worden
Ik ga haast denken dat iemand bij de bank mijn €20 is gaan gebruiken

De oplossing

Nelle terugbetaling geld op chipknip

1 reactie

  1. Auteur
    Aad Ruijtenbeek
    Datum
    ING kon de creditcard met chip niet terugvinden nadat de kaart door een ING automaat ingeslikt was. (fout ING bank)
    Na klacht en opbellen is mijn geld ( het bedrag wat er op de chip stond volgens mij) teruggestort.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Aad Ruijtenbeek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen