Klacht ING Bank: Internet Bankieren

P.Smit Hoofddorp

Internet Bankieren in mijn ING met alle veanderingen om de jeugd te behagen met mobielbankieren en daarbij de oudere gebruikers van boven de 45 uit het oog te verliezen, voorbeeld is Heb sinds 20 jaar 1 mijn ing voor 3 rekeningen 1 op eigen 1en of +1van partner . Credit kaart gegevens van partner in nieuwe ING niet meer terug tevinden en ga zomaar door straks verdwijnen ne TANCodes weer. Langzamer wordt ik het zat.

hp.smit@xs4all.nl

ING Bank
    Beste P.Smit Hoofddorp,

We vernieuwen onze producten en diensten continu. Dat is nodig als we het regelen van bankzaken steeds makkelijker willen maken. Want 93% van Nederland heeft een smartphone en de technologie verandert onze manier van leven én daarmee ook de manier van bankieren. En 3,9 miljoen klanten maken actief gebruik van onze app wat de komende jaren alleen maar toeneemt. ING wil hierin voorop blijven lopen.

We gaan inderdaad stoppen met de TAN codes. Mocht je geen gebruik kunnen maken van een smartphone om je betalingen te bevestigen dan kun je gebruik maken van de ING scanner. De scanner is er juist voor mensen die geen smartphone of tablet hebben. Via deze link is een filmpje te vinden: http://bit.ly/2F7owNq. Dan zie je precies hoe het in zijn werk gaat.

Vriendelijke groet,

Yvonne
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?