Klacht ING Bank: Internetbankkieren

Klachtnummer
# 10944
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn kracht is het vogende ik wil in loggen bij ING internetbankkieren maar er is een storing .probeer het na een tijdje weer wat zie ik nu en zijn te veel mensen aan het in loggen dus probeerd u het later nog eens .wat is dit voor onzin de banken willen alles doen om de mensen via internet te doen wand dat kost geen papier maar dit werkt ook niet een mooie boel is dit ben hier heel erg boos over ben van plan andere bank te zoeken schande vind ik dit .

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goed nieuws! Sinds 24 maart 2014 is ING actief op Klachtenkompas. Je hebt in het verleden, toen we nog niet actief waren, een klacht geplaatst. Is deze klacht inmiddels opgelost? Zo niet, laat het dan weten! Dan gaan we het samen oplossen. Vriendelijke groet,Deniz
    ING Webcare team
    www.ing.nl.webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?