Klacht ING Bank: Je bent de klos als je fouten van ING niet blijft monitoren (vervolg)
Details
Klacht
Helaas moet ik melden dat het nog niet afgelopen is met de fouten die worden gemaakt (in één werkproces) ondanks mondelinge en schriftelijke bevestiging over mijn aangepaste hypotheek.Via de optie "vooruit kijken" in de app van de INGbank kan ik zien dat op 3 augustus 2020 nog het oude, hogere, maandbedrag zal worden afgeschreven van mijn rekening i.p.v. het nieuwe, lagere, maandbedrag.
Dat is NIET de bedoeling en tegen alle afspraken in.
Gewenste oplossing
Een brief van de INGbank ontvangen waarin zij toegeven dat zij fout op fout maakten bij het werkproces "hypotheek aanpassen", dat zij hiervoor hun excuses aanbieden en natuurlijk de fout die op 3 augustus aangekondigd staat te gebeuren corrigeren, d.w.z. dat niet het oude, hogere, maandbedrag zal worden afgeschreven van mijn rekening, doch het nieuwe, lagere, maandbedrag- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.