Klacht ING Bank: Kafkaiaanse toestand bij openingspoging ING beleggingsrekening

sad Niet opgelost
Oosting

Ik probeer een beleggingsrekening op een zakelijk account te openen zodat dit van prive naar zakelijk geboekt kan worden. Telefonisch wordt ik naar het ING kantoor in Reigersbos verwezen. Aldaar moet ik weer een afspraak maken met een beleggingsadviseur op een andere dag. Daarnaast zou het ook online kunnen. Via de zakelijke rekening probeer ik online een beleggingsrekening te openen en moet mijn telefoonnummer invullen. Ik wordt weer terug gebeld door iemand die me opnieuw doorbelt met de beleggings afdeling en hoor daar dat de komende 4 weken in Reigersbos bezet is met afspraken terwijl bij binnenkomst twee medewerkers niet zo heel veel te doen hebben.

Beleggingsrekening zakelijk openen zonder allerlei afspraken zoals dat online ook mogelijk is. Zonder afspraak met beleggingsadviseur met verkoop truukjes.

ING Bank
    Goedenavond meneer/mevrouw Oosting,

Ik begrijp dat je graag online een beleggingsrekening zou willen kunnen openen gekoppeld aan jouw Zakelijke account.

Bij een Zakelijke beleggingsrekening komt meer kijken dan wanneer er een Particuliere beleggingsrekening geopend wordt. Om die reden is het helaas niet mogelijk om online de rekening te openen en is een bezoek aan een kantoor nodig. Ik moet je dus helaas teleurstellen :-(

Groeten,
    Sabrina
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?