Klacht ING Bank: Kan geen aankopen doen wegen ''Geen autorisatie''

Klachtnummer
# 374738
Gebruiker
Lucas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wil graag aankopen doen op internet (Chrome) maar krijg elke keer in mijn scherm te zien dat er geen autorisatie is en dat ik dus terug moet naar de webshop ik baal hier erg van ik kan al weinig omdat mijn telefoon kapot is gegaan, en ik wil een nieuwe aanschaffen!

De oplossing

Een zo'n goed mogelijke oplossing en snel graag!!!

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hi Lucas,

    We hebben je geprobeerd te bellen hierover, maar helaas geen gehoor.

    Mocht je telefonisch contact willen; zou je dan een tijdstip door willen geven waarop je bereikbaar bent?

    Wat vreemd dat je de melding krijgt dat er geen autorisatie is. Kun je een printscreen hiervan toevoegen alsjeblieft?

    Vriendelijke groet,
    Roos
    Webcare ING

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen