Klacht ING Bank: Kan geen bedrag overmaken naar de belastingdienst

Cornelia

Het betreft geld overmaken naar de belastingdienst. Dit heb ik meerdere malen op allerlei manieren geprobeerd maar krijg steeds “versturen niet gelukt” naar dit rekeningnummer niet mogelijk. Ik heb alles gedaan wat op de accept staat. Tevens was de vraag ook hoe ik wat ik vorige jaren aan de belasting heb betaald, zonder te hoeven bladeren kan oproepen. Welk icoontje moet ik aanklikken. Toen ik niet snapte wat hij bedoelde “ zei uw medewerker dan moet u beter kijken”. Nu daarvoor bel ik niet. Misschien moet hij beter kijken.

Oplossen en niet zo onkundig aan de telefoon reageren.

ING Bank
    Hallo Cornelia,

Mijn excuses voor het onprettige gevoel na het gesprek met mijn collega. Ben je er verder wel uitgekomen of heb je nog steeds moeite met overschrijven naar de Belastingdienst?

Je mag ook altijd een chat starten via Mijn ING onder service: https://mijn.ing.nl/login. Mijn collega helpt je graag stap voor stap verder.

Jildou
    ING Webcare
    ING Bank
    Goedemorgen Cornelia,

Fijn om te horen dat je eruit bent gekomen met de Belastingdienst!

Via Mijn ING kun je jouw Betaalrekening selecteren, vervolgens kun je 'af- en bijschrijvingen' zoeken via de optie 'zoeken in transacties'. Je kunt dan zoeken op naam of IBAN en krijgt vervolgens een overzicht te zien van en naar de begunstigde.

Kom je er niet uit? Dan kun je altijd contact opnemen met onze Klantenservice via chat of telefoon:
    ◾Een chat kun je via deze link opstarten: https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/index.html> Kom je er niet uit? > Log in en start een chat.
    ◾Bellen kan via 020 22 888 88
    Dat is mogelijk op maandag -vrijdag van 08:00 tot 21:00 en zaterdag van 09:00 tot 17:00.

Groeten,
    Sabrina
    ING | Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?